Tisdag!

Vaknade kl 06.15 HEMSKT! Jag skulle nämligen iväg på kontroller på gymmet som typ alla 1or gör på elit.De gick vell helt okej men fortfarande min knän asså jag får damp alla ni som haft RIKTIGT knäproblem vet vad jag menar men som sagt de gick hyfsat=)
Sen bussa jag till vaksalatorg där cykeln vänta och vem träffar jag som står utanför vaksalaskolan ...Biggan!!!ÅÅ va jag har saknat henne hihii...vi prata en stunde sen åkte jag hem ducha,sminka,fixa håret ja ni vet...
haaha..känns som att jag verkligen beskriver min dag i detalj;)Skoldagen bestod av spanska,samhällskunskap och slutade med "Id-ment" men jag var bara där i typ 15minuter för jag skulle fixa mitt skåp äntligen! men man jag förstår mig verkligen inte på skåp konstruktionen på Celcius jag och andreas sprang runt halva skolan han försökte öppna alla 800....lås och jag alla 600...lås jobbigt värre men jag hittade iallafall tillslut de tog alltså en väldas tid så jag han faktiskt inte tillbaka till lektionen men de gjorde inte så mycket kan jag säga för man sover mest på dom hahaa...Nu är jag hemma men ska snart iväg på dansen Jazz<3 Ikväll är det säsongspremier på Andra avenyn!!!!!!Åå va jag längter<3<3

Ha de gött alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0