Suck...:(

Imorse vaknade jag kl 06.45 för att dra vidare till dansen och jag va då 5 minuter sen!!så jag skyndade mig som fan men när jag kommer fram så vsar de sig att de inte är någon dans SUCK!Fan va lack jag blev!!!Så de va bara att cykla hem igen:PNär jag kom hem sov jag i typ en halv timme sen har jag ätit frukost nr 2 ,jag måste säga att jag förstår mig inte på dom som inte äter frukost på morgonen snälla de är fan dagens viktigase mål kom igen ät tugga svälj;)
kl 10.30 är de idrott där vi ska springa konstant i 12min och för en julia är de inte nice för jag har 0.02% kondition så vi får se hur de går hoppas på de bäst go girl!

Återkommer kanske ikväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0