Hallå där!!

Nej då jag har inte dött!Har bara haft massa annt och göra men nu är jag tillbaka!
Va har hänt..?
Hmm....Jo,vi har äntligen fått datorerna de roliga är att hela skolan sitter med dom hela dagarna i matsalen i biblioteket ja överallt hoppas de ändras annars kommer typ hela skolan bli helt isolerade och osociala!!
Nog om de annars har de inte hänt så mycket jag har inte dansat på 1000000000000år jag får seriöst panik mitt %¤#%& knä tar fan kål på mig ge mig ett liv!!!Så på kvällarna va gör man då liksom ingendans och nästan inget i skolan sucksuck...:(
Som ni ser så är inte livet en dans på rosor just nu men va fan de är bara att titta framåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0