Äntligen helg!!

Igår va jag på stan med min underbara vän Paulina


www.pauuee.devote.se

Pau hittade lite grejer hon ville ha...


Den berömda skinjackan som hon blev helt kär i och måste säga att den
faktiskt va jäkligt snygg på<3


Och skor på scorette (stvning?)

Själv hitta jag inte så mycket eller jo en grå tröja med dragkedja ocrkar inte lägga upp bild:P
Så vi gick runt och stosa lite i typ flera timmar haaa...:)Men vi fick ont ifötterna så vi gick och köpte pingvinstång på hemköp


gottgott<3<3

Åå..vi såg världens äkligaste människa som gick och samla tomburkar på gågatan fy fan jag kan inte beskriva honom bläääää!!

Och även en äklig sak såg jag när jag va påväg hem....
När en buss körde över en fågel tänk jag såg hur den plattades ut fy fan!!!

Aja nu är de lördag och jag har varit duktig och hjälpt till att rensa ogräs  så duktig jag är<3

Nu ska jag äta lunch mumsii<3<3

Kyssar<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0