17/9

Nu..sitter jag och gör 5 saker samtidigt chattar med karaktärerna på riverside som svarar på nästan alla mina frågor COOLT!sen har jag börjat sortera upp alla kläder jag fått av min underbara mathilda...


www.thiildas.blogg.se

Sen pratar jag i telefonii,tittar på idol och skriver inlägg!

Men tillbaka till dagen...
Dans med Pontus imorse

 

Åå..han är så rolig en av favorit lärarna!!
Efter lektioen gjorde jag ocg sissi avslappning(massage)åå..så nice<3
Aja duchade snacka skit och umgicks härligt gäng vi är!men jag måste säga att jag var väldigt avundsjuk på Ida och madde...

Som var och prova ut studentmössor idag!!Man längtar och inte längtar på nått sett:P

Skolan starade vid 10.35 med spanska,lunch ,svenska och samhällskunskap!
En sak som är så himlans störande är att våran klass är typ sist med att få datorer!!!Alla sitter i korridorerna i matsalen och håler på med dessa underbara manicker!
Men den som  väntar på nått gått väntar aldrig för länge;)Även fast de inte är värsta lycks datorer men dator som dator fö fan !
Nej nu ska jag sortera klart kläderna titta på Tv sen tidig bedtime today!

Puss på alla och specielt Mathilda tack för kläderna!

 


Kommentarer
Postat av: mathilda

haha, hoppas det var något som du gillade iallafall ! :D<3

2009-09-19 @ 19:31:53
URL: http://thiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0